Terapia uroginekologiczna

Fizjoterapia uroginekologiczna

Fizjoterapia uroginekologiczna zajmuje się wspomaganiem leczenia, leczeniem zapobiegawczym i profilaktyką schorzeń w obrębie dna miednicy. Działa poprzez poprawę świadomości własnego ciała, naukę i utrwalenie prawidłowych wzorców ruchowych oraz edukację pacjentki. Zajmuje się dysfunkcjami w dziedzinie urologii, ginekologii i proktologii. Jak się przygotować do wizyty? W celu określenia czynności mięśni dna miednicy na pierwszej wizycie może zostać przeprowadzone badanie przezpochwowe. W tym celu pamiętaj o codziennej higienie. Zabierz ze sobą dokumentację medyczną i nie stresuj się, zadbamy o komfort i swobodę podczas wizyty. W przypadku braku dolegliwości zalecana jest wizyta profilaktyczna, na której fizjoterapeutka oceni jakość i pracę mięśni dna miednicy. Taka wizyta zalecana jest raz do roku, dzięki czemu znacznie zminimalizujesz ryzyko wystąpienia w/w objawów.

czyli kiedy zamówić Terapia uroginekologiczna u Dr Zdrówko?
Bolesne miesiączki
Bolesne współżycie
Nietrzymanie moczu ( gubienie moczu )
Obniżenie, zaburzenie statyki narządów
Bóle w ciąży
Ciąża ( przygotowanie do porodu ) jak również przygotowanie organizmu do zajścia w ciążę
Rozejście kresy białej
Endometrioza
Rozejścia spojenia łonowego
Obrzęki
Bóle w obrębie miedniczy i kręgosłupa
Inne dolegliwości układu mięśniowo-szkieletowego
czyli kiedy powinieneś przełożyć na później Terapia uroginekologiczna ?
Gorączka
Ogólne złe samopoczucie